杜汶澤頭D精華對白

嗱,依d未就係叫做資質囉, 好簡單架姐,即飄移咁,一入彎,拉一拉手掣,架車bei一bei咁, 咁又點呀,型囉!

知唔知咩係神呀? 神以前都係人不過佢做到人做唔到o既野之後佢就係神一年前,校長條8婆踢左我出校佢同我講,佢話阿木,你不如唔好叫阿木你索性叫條廢柴啦你之後我諗得好清楚我要話比全世界o既人知道我阿木唔係廢紫我要做車手一年啦,我已經係秋名山o既車神 speedstars o既老闆

奶好呀,有咩好呀又高鈣,又有蛋白質最緊要係咩呀?明目呀ma 車手最緊要係咩呀?對眼

老豆打仔,你因住比雷劈!

哦,唔通遲到果個嬴咩?

你睇下,叫左你冷靜d架啦,而家因為你唔冷靜搞成咁啦

我琴晚如果渣GTR,我洗炒? (鍾:你渣GTR,你死左啦)

車神,即係點呀?串我?

以我資質,執一劑就得架啦咁行架啦啵,好快架喎

夜晚晚渣咁快,趕住去開房咩 夜晚晚包住個頭,很定係基架啦

你講好啦,唔好郁手呀,係公眾場所打仔,對小朋友心理影響好大架

早排我嘔左兩日,你就足足照顧左我兩日我直頭覺得你好似神咁打救我我相信呢個世界有神不過神都係人,但係佢做d人做唔到o既野所以佢係神,不過其實你又知唔知大部份人會做o既野,神耐唔時都會做下o既大部份人呢,耐唔時都會去位於我地隔離呢間時鐘酒店去搞下野o既我諗美也你入得油就唔怕搞野o既呢

我7歲識你,你為左隻雞打我?

我打人?我打飛機tim呀!

嘩,係咁黎,會唔會一個月黎一次架

arrow
arrow
    全站熱搜

    SIU MING TSE 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()